czwartek, 23 stycznia 2020

2 lata i 7 miesięcy - grupa o HyProCure i krótki update

Hej!
Od ostatniego wpisu minął prawie rok, a ja nic nie napisałam. W poprzednich postach w zasadzie podsumowałam mój okres rekonwalescencji, ale mam jeszcze parę rzeczy do podzielenia się z Wami :)

Ze stopami jest oczywiście wszystko tak jak wcześniej, czyli bardzo dobrze. Nie mam na co narzekać oprócz "uciekającej" prawej stopy do wewnątrz. Oczywiście nie robię żadnych ćwiczeń, które być może by to zmieniły, ale mam w planach w końcu się za to zabrać.

Około pół roku temu zaczęłam robić prawo jazdy, na początku miałam obawy, czy nie będę miała problemów z wyczuciem pedałów - w końcu stopy są bardzo ważne przy prowadzeniu samochodu i trzeba pracować nimi dość precyzyjnie. Po pierwszej godzinnej jeździe moje stopy były zmęczone jak po maratonie i pierwsze kroki po wyjściu z auta były trochę bolesne, pewnie przez przeciążenie mięśni, ale po 2-3 kolejnych próbach na szczęście nie miałam już takich objawów.

Teraz, pochwalę się, jestem szczęśliwym posiadaczem prawa jazdy :) i jeżeli ktoś ma podobne obawy jak ja - nie ma czego się bać, jak widać implanty nie stanowią żadnej przeszkody. Mogę nawet powiedzieć, że jazda samochodem pozytywnie wpływa na stopy, a ich mięśnie mają dodatkowe "ćwiczenia" w postaci ruchów, których na co dzień normalnie się nie robi.

Teraz o tym, co zmotywowało mnie do napisania tego posta. Wojtek, również prowadzący bloga o implantach HyProCure wpadł na świetny pomysł, żeby stworzyć grupę na Facebooku do dzielenia się swoimi doświadczeniami z implantami, zadawania pytań i rozwiewania wszelkich wątpliwości co do zabiegu. Możecie tam znaleźć inne osoby zastanawiające się nad zabiegiem lub te, które są już po i odpowiedzą na Wasze pytania.

Link go grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/999821130188515/

Jeżeli jeszcze nie odwiedziliście bloga od Wojtka, serdecznie polecam, bo opierałam się na tym blogu oraz na blogu od Piotra przed podjęciem operacji. Do obydwu znajdziecie linki poniżej.

Link do bloga od Wojtka:
https://hyprocure-polska.blogspot.com/

Link do bloga od Piotra:
http://plaskostopie-hyprocure.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Witamy w gronie kierowców, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Jak tam noga po wyciągnięciu blachy? :)

      Usuń
    2. Została tylko blizna i niemiłe wspomnienia. Noga w pełni sprawna, nic nie boli, na zmianę pogody również :)

      Usuń

Dzień 25 - porównanie stóp przed i po zabiegu!

Dzisiaj zamieszczam chyba dość ważny post, bo zdecydowałam się zrobić porównanie stóp sprzed i po zabiegu. Hurra! :) Ale zanim przejdziemy...