piątek, 14 lipca 2017

Dzień 25 - porównanie stóp przed i po zabiegu!

Dzisiaj zamieszczam chyba dość ważny post, bo zdecydowałam się zrobić porównanie stóp sprzed i po zabiegu. Hurra! :)

Ale zanim przejdziemy do zdjęć napiszę co ostatnio się u mnie i moich stóp działo. Zacznę od tych gorszych wiadomości. 3 dni temu w czasie spaceru do cukierni po umilenie sobie dnia nagle pojawił się ostry, kłujący ból w pięcie w lewej nodze, coś w stylu wbijającej się igły. Bardzo ciężko stawiało mi się kolejne kroki, ale udało mi się wrócić do domu. Z perspektywy kilku dni jak o tym pisze, chyba zbyt przejęłam się "spiętymi stopami" i na siłę próbowałam je rozluźniać podczas chodzenia. To powodowało, że w lewej nodze, w której przykurcz i napięcie stopy jest większe, inaczej kładłam piętę.

W - że tak powiem - naturalnych warunkach piętę w lewej nodze ciągle kładę bardziej na zewnętrznej krawędzi (nie mówię o stopie prawej, bo tam jest dużo lepiej). Kiedy szłam i na siłę próbowałam rozluźnić stopy, piętę kładłam także na wewnętrznej krawędzi, gdzie właśnie występowało to okropne kłucie. Prawa noga przy tym spacerze też bolała bardziej niż normalnie. Ogólnie z "eksperymentu" wynika, że  przy takim wymuszaniu chodzi się 3 razy gorzej i 5 razy bardziej boli, więc nie polecam. ;)

Teraz bardziej pozytywne doświadczenia. Pięta już tak nie kłuje, tylko jak rozluźniam stopę, ale nie zawsze. W ostatnich dniach, wczoraj i przedwczoraj bardzo dużo chodziłam - głównie na zakupach. Sama byłam zdziwiona, że tyle przeszłam i to z taką łatwością. Chodziło mi się naprawdę rewelacyjnie. Jedyną trudnością jest zachowywanie równowagi - nie zawsze udaje mi się iść idealnie prosto, jakby nic mi nie było, czasem trochę się zachwieję lub skręcę trochę na bok. Zastanawiam się co inni sobie myślą jak na to patrzą? ;) Muszę nad tym popracować, w każdym razie nie chodzę już jak pingwin.

Dobrze, czas przejść do porównania! Po lewej stronie stopy sprzed zabiegu, po prawej - po.


Pięty przed i po HyProCure

Prawa stopa przed i po HyProCure

Lewa stopa przed i po HyProCure
 
Obie stopy przed i po HyProCure
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień 25 - porównanie stóp przed i po zabiegu!

Dzisiaj zamieszczam chyba dość ważny post, bo zdecydowałam się zrobić porównanie stóp sprzed i po zabiegu. Hurra! :) Ale zanim przejdziemy...